۱۳۸۹ بهمن ۸, جمعه

تیراختور بازی را باخت فارسپولیسیها اخلاق را

تیراختور بازی را باخت فارسپولیسیها اخلاق را 

ارک قالاسی - فرهنگ اصیل با فرهنگهای پایتخت نشین فارس را در بازی فارسپولیس و تیراختور آذربایجان دیدیم. 
بازی که از همان ابتدا پر از توهین و توهین و توهین بود،دست صدا و سیما هم درد نکند صداهای توهینها و تحقیرها خیلی واضح بودند،تحمل تماشای تلویزیون را اصلا نداشتیم،آخر گناه من آذربایجانی چیست،چقدر باید توین و تحقیر را از همه رسانه ها باید بشنویم و ببینیم،توهین ها آنقدر زیاد شد که دیگر صدا و سیما هم خجالت کشید و صدای استادیوم را قطع کرد. 
آری دلمان آنقدر درد دارد که نمیتوان نوشت،آیا من ترک زبان برای تو فارس زبان در نقش اسرائیل دیده میشوم؟!!!!! 
هر وقت خواستیم جواب توهین ها را حتی در حد نوشتن بدهیم سرکوب شدیم،آیا گوش شنوای خدا محوری وجود دارد،اهانت تا کی؟ 

ننگت باد فاشیست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر